الوصف
اوقات كتير بتكون محتاج تحتفظ بمكالمات التليفون اللي تمت داخل شركتك للروجوع ليها
: تاني . . . ودة لانها هتفيدك فحاجات كتييير
اولها : يتم الاستفادة منها كمستند على عمليات البيع والشراء الخاصة بالعملاء و التي تتم عبر التليفون
ثانيا : يمكن من خلالها تقييم أداء موظفي الرد على العملاء وتحديد ما يلزمهم من تدريب وتقييم الأداء بصفة دورية وتحديد مدى استجابتهم للتدريب.
ثالثا : الحصول علي نسخ موثقة من اختيارات وطلبات العميل اثناء المحادثة للرجوع اليها عند حدوث اختلافات.
رايعا : البحث عن المكالمات التي استغرقت فترة زمنية معينة ومحاولة ايجاد حل
خامسا : الإحتفاظ بنسخ مسجلة مأرشفه للمكالمات التليفونية.
للاستفسار ارجو التواصل على
01128976071