x
عُمر المتصفّح لديك يتجاوز الخمس سنوات
إضغط على إحدى المتصفحات التالية لتحصل على نسخة أحدث وأسرع
 

لقد انتهت صلاحية الإعلان، ولكن وجدنا إعلانات مشابهة في شقق للبيع في جزيرة الدهب وكولدير.

ابني شقتك بسعر التكلفه

جزيرة الدهب وكولدير، الجيزة تم إضافة الإعلان في 21:44, 16 فبراير 2017, رقم الإعلان: 111118949

50,000 ج.م
Something wrong happen, please try again soon!
غرف نوم 10
الحمامات 1
المساحة (م٢) 170
الطابق 1

تتشرف شركة بارنز الاستثماريه من تقديم خدماتها فى عرض البناء بسعر اقل من سعر التكلفة 50%
- نفسك تشترى شقه بس اسعار اليوم مش مناسبه ليك ؟

-معاك مبلغ ومش مكفى لشراء شقه فى موقع كويس ؟

-فلوسك مش جايبه الا شقه فى مكان انت مش راغبه ومش مقتنع بيه وخايف على الفلوس لاتقل قيمتها وتحطهم فى شقه مش مناسبه ليك

-اسعار الشقق وجشع تجار العقارات والمقاولين والسماسره تعبك ومشتت عقلك ؟

- احنا بنريحك فى كل الى فاااااااااااااااااات وبنبنيلك شقتك بسعر اقل اقل اقل من سعر تكلفتها بي 50%

هتجمعلك مجموعة شركاء اتحاد ملاك وتشترو الارض واحنا هنبنيلكم عليها العمارة وكل واحد هياخد شقته بعد الانتهاء من المبانى وكمان هنشطبلك الشقه ونسلمك على المفتاح بالمواصفات الى انت عاوزها بسعر التكلفه زي ماتحب يبقى انت كده ضربت عصفورين بحجر واحد بدل ماتروح تشترى شقه ثمنها 500الف وتشطبها بي 200الف انت معانا هتقسمها على اتنين يعنى هتكلف كل ده بنص السعر الى انا قولته

-احنا معاك من اختيار المواقع المناسبه او انت اختار الموقع واحنا ننفذلك عليه المشروع تحت اشراف هندسي بنعملك التصميم للعماره ونعملك الرسومات الهندسيه كامله ونقولك التكلفه الاجماليه وكله على عينك ياتاجر زي ما المثل بيقول حديد بسعره واسمنت بسعره وطوب بسعره وكل شي واضح وضوح الشمس

نتشرف بزيارتكم فى مقر الشركة او قم بالاتصال بنا

العنوان 6شارع الصناعه متفرع من شارع عباس العقاد -مدينة نصر - القاهره

م/ 109 - أظهر الرقم -
م/ 122 - أظهر الرقم - يوجد واتساب

مشاهدات:505

إعلانات هذا المستخدم صابر